domenica 24 luglio 2011

Proklet da si

Prokleti da se tia tvoj oci zeleni sto ostavia glaboka rana  vo moeto srce koja nemoze nikako da zarasne… Sto vidov tolku posebno vo covek kako tebe ,covek sto ne go ni poznavav niti imav prilika da go zapozanaam….. :/ Proklet da si ,mi go skrsi srceto Zosto ? sto tolku ti zgresiv ?????  Proklet da si zosto morase da se pojavis vo mojot zivot a potoa taka bez zbor I bez pricina da zamines  ?? Proklet da e denot koga vleze vo mojot zivot ... podobro da umrev toj den , podobro da me nemase ..... kako mozam da te sakam posle se sto mi stori i posle toa niz sto se pominav poradi tebe ?? Proklet da si ti I se sto me potseka na tebe … Od sega ponatamu sakam samo da imam spokoj I mir nesakam da te vidam ni slusnam nesakam nisto da me potseti natebe ….. Ke ziveam sama so spomenite  sto mi ostanaa I  so luznata na srceto so mi ja napravi …. PROKLET DA SI


                                        Marija Angelovska 
                                      24.7.2011

Nessun commento:

Posta un commento