domenica 24 luglio 2011

Zosto ??

 Mislev deka si porazlicen od drugite deka nema tuku taka da mi go skrsis srceto... No sum zgresila isti si ist kako i drugite. Zosto tolku lazna nades ako nemase nikakvi custva za meen? Zosto? Zosto tolku bolka mi nanese? Zosto ne mi kaza uste na pocetokot kako stojart rabotite?Zosto najmilo moe ? Zosto povredi edno tolku malod evojce,neiskusno vo zivotot? Devojce koe ke dadese se za da bide so tebe? Devojce koe neznae kako da te preboli... Zosto duso zosto ?  Tolku mnogu prasanja okolu mene no odgovor nikade da najdam ? Te molam odgovori mi,Kazi mi sto da pravam,  kako da prodolzam?? Zosto tolku bolka bez nieden odgovor zosto ?
Imam samo edna zelba  BI sakala samo da te vidam barem ednas, da go zapoznaam covekot za kogo bi dala se ,covekot koj tolku mnogu go sakam.. i uste edna molba do tebe  Te molam ispolni mi ja barem ovaa zelba pa potoa sto bide neka bide .... i zapomni zasekogas vo moeto srce te saka tvojata male4ka ...


Marija Angelovska 
   24.7.2011

Nessun commento:

Posta un commento