domenica 24 luglio 2011

Slucajnost

Te zapoznav po cista slucajnost, se zaljubiv vo covek sto ne go poznavam,vo covek koj nikogas go nemam videno, covek za koj neznam nisto…no I pokraj se jas ti veruvav premnogu pa se prepustiv vo moreto na custvata misjeki deka ti so tvoite godini nema da me povredis ,bidejki si zrel covek, bidejki bese mn mil I znaese kako da se odnesuvas so mene I znaese  kako da me razgalis!!! Mi gi razubavuvase denovite no mi izgleda deka se e bilo samo edna obicna farsa na koja nasedna ova malo devojce …Bi sakala da ne te zapoznav da ne te zasakav no najmalku sakav da mi ja davas ovaa prokleta lazna nades koja boli najvise vo zivotot. Neznam sto no ti imase nesto posebno vo tebe  nesto sto ne sum go videla vo nikoj drug ... poradi toa tvoeto  ime ke stoi zapisano vo moeto srce zasekogas ....


Marija Angelovska
       24.7.2011

Nessun commento:

Posta un commento